עיצוב חדר שינה הורים

חדרי השינה הם החלק המרכזי באזור הפרטי בבית. העיקרי שבהם, הוא חדר השינה של ההורים. זה מקום שאליו מגיעים בעלי הבית בסוף היום. לכן נרצה לייצר שם אוירה של נוחות שלווה ויציבות.
עיצוב חדר השינה צריך להיות פונקציונלי ואסתטי. נעצב אותו כך שתהיה בו תחושה של רוגע ושלווה. אווירה של ביחד. לכן, לרב המראה יהיה נקי, והרמוני.
הנה כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהן בעיצוב חדר שינה הורים

מיטה זוגית

המיטה היא הרהיט המרכזי. היא תופסת את השטח הגדול ביותר. לכן המידה שלה הוא נתון שחייבים להתחשב בו. ומעבר למיטה, צריך לקחת בחשבון גם את גודל השידות ורוחב המעברים לשני צידי המיטה. כל אלו תופסים נפח עצום.
מיטה שהיא גדולה מדי, ומעברים צרים מדי יתנו תחושה של חדר צפוף וחנוק. בדיוק ההפך מהתחושה המפנקת שאנחנו מחפשים.
לכן חייבים להתאים את הגודל של המיטה לגודל ולמבנה של החדר.
אחרי שנקבע את זה, נוכל לתכנן את מיקום המפסקים, שקעים, מנורות קריאה ועוד.

גב מיטה

גב המיטה הוא אחד ממרכיבי העיצוב החשובים בחדר השינה של הורים. הוא משפיע לא רק על המראה הכללי של החדר, אלא גם מייצר תחושה של פרטיות ואינטימיות באזור שבו ישנים. חשוב שהוא יתאים למידות של המיטה והחדר. ברב המקרים, גב המיטה יהיה בגודל של המיטה.

הסגנון שלו, החומרים שממנו הוא עשוי והצבעוניות, יכתיבו את הנראות של החדר כולו. בכללי, גב מיטה מרופד ומעוטר ייתן מראה כפרי קלאסי וחמים. גב מיטה בקווים מרובעים יתאים יותר למראה מודרני. ישנם הרבה מאוד חומרים שמהם ניתן לייצר אותו. צריך לקחת בחשבון שברב המקרים, הוא פריט מאוד בולט ומשמעותי.

עוד על התפקיד החשוב של גב מיטה, אפשר לראות בסרטון.

ארון בגדים

רהיט משמעותי נוסף הוא ארון הבגדים. במאמר אחר נדון איזה דלתות נכונות יותר. דלתות פתיחה בציר או דלתות הזזה. לכל אחד יתרונות וחסרונות. גם בנראות של חדר השינה. בדרך כלל, ובעיקר בחדר שינה קטן, אני מעדיפה לתכנן ארון ולא חדר ארונות. בחדר ארונות, לרוב, יש פחות מקום אחסון והגישה אליו היא יותר צפופה. לכן הוא פחות יעיל.

ואם נשאר עוד מקום בחדר, אפשר להוסיף כורסא לקריאה, מתלה בגדים או מנורת עמידה. אלו הם רהיטים שמוסיפים הרבה חן ואישיות.

 

צילום: נויה שילוני חביב, גלעד רדט, גור מוץ


למבחר פרויקטים שעיצבתי – לחץ כאן
בואו נכיר עוד קצת. הנה כמה מילים עלי – לחץ כאן

דנה מורן מעצבת פנים – חברת ארגון מתכנני ומעצבי הפנים

, , , , , , , ,
מיקום מדיח כלים
ספריה מעוצבת לבית

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט