חנויות בשוק הפשפשים – ליהנות מהמציאות

והנה הגיע הרגע הזה. הרגע שבו הבית נראה ומשופץ כמו שרציתם ורק חסרים בו פריטים אחרונים שיכניסו את החום והאופי. אז איפה מוצאים אותם? יש את החנויות הרגילות, המוכרות והטובות שלהן מוצרים מאוד יפים. חנויות רבות מציאות אקססוריז לבית לפי סגנונות מסוימים או לפי אופי עיצובי כזה או אחר.
לעיתים את הפרטים המיוחדים אפשר למצוא דווקא בשוק הפשפשים, בחנויות או אצל הרוכלים ברחוב.

אחד כזה הוא שוק הפשפשים בחיפה. פחות מוכר מהשוק ביפו אבל לא פחות מעניין ססגוני מסקרן ויפה.
השוק מתפרש על מספר רחובות קטן שכולל בעיקר את רחוב קיבוץ גלויות וכמה סמטאות שיוצאות ממנו. החנויות מאוד מגוונות ומכילות פריטים מכל מיני סוגים. רהיטים ישנים, עתיקות, פרטי וינטג' וסתם פריטים של שנות השישים והשבעים של המאה הקודמת, כלי אוכל, כלי נגינה ושלל כלי נחושת ומתכת.

בנוסף יש את השוק על הרצפה. על גבי מחצלות ושולחנות, בלי מוקד מסחרי כזה או אחר, ניתן למצוא מציאות נוספות של בגדים, כלים, קריסטלים, וכל מיני אקססוריז לבית שהם מאוד מיוחדים. מכיוון שמדובר ברוכלים מזדמנים ולא בחנויות קבועות, ההיצע משתנה מדי שבוע ולא תמיד ניתן למצוא את הפריטים בהזדמנויות אחרות. ככה רכשתי כלי קטן לסוכרזית מאמייל ועציצי נחושת לקקטוסים.

חלק מהחנויות הן גם בתי קפה שניתן לשבת ולהנות מהמראות והטעמים של השוק. ממליצה להגיע מוקדם בשבת בבוקר, מצוידים בהרבה סבלנות ורצון לנבור. בעלויות יחסית סבירות ניתן לחדש את המדפים בבית ולרענן את האווירה.

תהנו 😊

איך לעצב שולחן בסלון
מהחוץ פנימה – רעיונות לעיצוב שלוקחים מהסביבה

פוסטים קשורים

לא נמצאו תוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט