יוצרים ישראלים – חנויות בשוק ביפו

שוק הפשפשים ביפו מציע מגוון עצום של חנויות של אקססוריז לבית. הרבה עתיקות שנמכרות ממש כפי שהן, מנורות ישנות, שטיחים, כלי כסף ונחושת, כיאה לשוק פשפשים. אולם, בתוך כל זה ישנן גם כמה חנויות שמטרתן להביא קדימה יוצרים ומעצבים ישראלים.
הנה רשימה של שלוש חנויות שאני אוהבת במיוחד

אסופה, ואחותה הגדולה SAGA
שתי חנויות שמטרתן להציג עיצוב ישראלי של יוצרים עכשוויים מובילים. את עבודותיהם של חלק מהאומנים שמוצגים רואים גם בתערוכות כמו "צבע טרי" ובגלריות מובילות נוספות. התצוגה מתעדכנת ומתחדשת מדי פעם. הפריטים שם באים מתחומים רבים: טקסטיל, ריהוט, תאורה, אקססוריז לבית, תכשיטים לגוף ותכשיטים לקירות.
באסופה, יש תחושה שהיא גלריה פחות רשמית. שם אפשר למצוא גם פריטים לילדים, פוסטרים דברי נייר וכו. בשנים עברו אסופה אף הפיקו הגדה לפסח מיוחדת במינה שהופכת את הסדר למעניין יותר בזכות האיורים שמפרשים את הטקסט קצת אחרת.
SAGA: רבי פנחס 4
אסופה: יהודה מרגוזה 8

8 ביפו
גלריה קטנה ונעימה שמציגה עבודות קרמיקה של אומנים ישראלים. כמו בגלריות הקודמות, גם פה התצוגה מתחלפת מעת לעת ולכן מומלץ בכל ביקור בשוק לבוא ולהתעדכן. צבעוניות יצירתיות ועניין מובטחים לכל מי שיכנס לשם.
רבי פנחס 13, שוק הפשפשים

ארטיזאכן
אחד המקומות הכי מיוחדים בשוק היווני ביפו. שלומי, בעל המקום ובעל דמיון מדהים, הוא זה שיצר את המקום הזה. כל הפריטים בגלריה (ובבית המלאכה שצמוד לה) הם כאלו שחודשו ולעיתים קיבלו ייעוד חדש אחרי הטיפול שלו. מכונת תפירה ישנה שהפכה למנורת עמידה, מרחיבי נעליים של פעם שהפכו למעמד לספרים (וקיבלו את השם אינעל א Book) מסך מחשב שהפך למראה. ניתן גם להזמין הדפסות על עץ או רהיטים יחודיים בידיעה שהכל יהיה מחומרים שמישהו אולי זרק פעם.
פנחס בן יאיר 1, יפו

יהלומיז – עבודות קרמיקה מיוחדות
בניה ממכולות – טרנד עולמי מגיע לארץ

פוסטים קשורים

לא נמצאו תוצאות.

3 תגובות. השאר/י חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט