חדרי אמבטיה מעוצבים

חדרי הרחצה בבית הם לא בהכרח רק פונקציונליים. זה נכון שהמידות בהן חשובות וגם הגישה לכלים הסניטרים. יחד עם זאת, חדרי הרחצה יכולים, וצריכים, להיות פינה אסטטית ואינטימית. לכן אנחנו אוהבים חדרי רחצה מעוצבים. אנחנו גם משקיעים לא מעט בנראות וביופי שלהם.
הנה כמה תובנות לעיצוב חדרי האמבטיה שלכם.

עיצוב שירותי אורחים

אלו הם בעצם השירותים שמיועדים למי שלא גר בבית. לאורחים. שאר חדרי הרחצה הם פרטיים ובשימוש של דיירי הבית בלבד. לכן בשירותים האלו כמעט ולא נמצא חפצים אישיים. הם חלק מהתצוגה של הבית. חלק מאותו אפקט ואוו שיש גם בסלון ובמטבח. לכן אנחנו משקיעים בהם טיפה יותר צבע, טיפה יותר שונות. נשים בהם יותר אבזור ואקססוריז מאשר בחדרי הרחצה האחרים. הם אולי החדר הכי קטן בבית, אבל בדרך כלל הוא מפצה על כך בעיצוב שלו.
באופן אישי אני מעדיפה ששירותי האורחים ירגישו חלק מהחלל המרכזי בעיצוב שלהם. שלא יהיו משהו חריג באווירה שהאורחים, וגם אנחנו, כבר רגילים אליה מהשהות בסלון.

טיפים לעיצוב שירותי אורחים אפשר למצוא בסרטון

חדר הרחצה הכללי

חדר רחצה זה הוא לרוב בשימוש על ידי הילדים. לפני שחושבים על צבע הקרמיקה והארונות, חשוב לדבר על נוחות השימוש. זה יקבע, לדוגמא, אם אנחנו צריכים כיור אחד או שניים. האם תהיה אמבטיה או שאנחנו מעדיפים מקלחת. מהפונקציונליות, ומבנה חדר הרחצה, נגזור גם את העיצוב שלו.
החשיבה שלי הוא ארוכת טווח. חדרי אמבטיה מעוצבים צריכים להתאים לנו גם בעתיד. הצבעוניות שנבחר תהיה כזו שתתאים לילדים היום וגם בעוד חמש או עשר שנים.
וכמובן, להתאים את הכל לסיפור של הבית. אם זה בית בסגנון מאוד כפרי, גם חדר הרחצה יהיה כזה. רצפה מצוירת, ארונות עץ מלא עם חזיתות שיש בהן הטבעה, ידיות כונכיה וכו'. בבית יותר מודרני וצבעוני, אפשר להכניס את הצבע גם בחדרי הרחצה. למשל, רצפה בצבע ניטרלי עם ארון כיור בולט ומשמעותי. או לחילופין, קיר אחד משמעותי שיקבל אריחים עם דוגמא מיוחדת וכל השאר בצבע ניטרלי.
כל עוד זה משתלב עם העיצוב של שאר הבית.

חדר רחצה הורים

זו היחידה הכי פרטית. היא צריכה להתאים לרוגע של סוף היום. באותה המידה, להתאים גם להתנעה של יום חדש. יש מקום להתפנק בה קצת יותר. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם במידות. למשל, באמצעות כיור גדול יותר. ארון מרווח. מקלחון לשניים. ברוב המקרים גם האוירה שהצבעוניות והחומרים יוצרים דומה לספא מרגיע.
לעיתים, אני לא מחפה את כל הקירות אלא רק בתוך האזורים הרטובים. זה נותן תחושה של חדר גדול יותר. זה חדר רחצה של אנשים מבוגרים שלא משפריצים מים לכל הכיוונים. לכן אפשר למקד את החיפוי רק בתוך המקלחון.

בתמונות יש מגוון חדרי אמבטיה מעוצבים בכל מיני סגנונות.
מה הסגנון שלכם?


למבחר פרויקטים שעיצבתי – לחץ כאן
בואו נכיר עוד קצת. הנה כמה מילים עלי – לחץ כאן

דנה מורן מעצבת פנים – חברת ארגון מתכנני ומעצבי הפנים

, , , , ,
תאורה למטבח – תכנון ועיצוב
פינת אוכל עגולה או מרובעת?

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט